En dag kvar....

Vet inte hur länge jag har suttit med min svenska grej. Vi ska göra en framsida till en bok som man har läst. Jag läste " I taket lyser stjärnorna" och ska nu utforma en framsida, baksida samt lite texter och så. Man fick välja om man ville göra i photoshop, rita eller vad man nu kunde göra. Jag valde tillslut att rita.. drygt men för mig så blir det nog bäst så. Det blev ändå helt okej, kan lägga ut en bild sen efter att jag har haft redovisningen ;)



Nu är det bara en natt kvar innnan första matchen i SM :D Sitter typ och skriver med några på msn och vi snackar bara om hur taggade vi e! Tror det blir riktigt roligt! Har till och med ätit apelsin idag.. mkt c-vitaminer ;)




                                


           Nu blir det sängen för mig efter att jag har ätit upp pappas goda äggröra ;) hihhih. Godnatt alla!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här kan man följa hur det går för Stockholm!

http://www.innebandy.se/templates/IDA/ScheduleAndResults.aspx?ID=60009&CompetitionID=9285

2010-04-08 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0