Stadslagsmatch mot Huddinges elitserielag!



Innan jag säger nånting måste jag säga GRATTIS JOSEFIN SANDSTRÖM!!! ( i efterskott). Blev inget inlägg igår men säger grattis nu :D Hoppas du haft en riktigt bra födelsedag!!!

ÅÅh va skönt et är att äntligen bara få sova ut. Daniel sov hos mig igår och i förrigår, har saknat honom jättemkt!! Förra lovet vare jag som fick gå upp och åka iväg för att jobba på morgonen och han fick bara somna om. Nu var det han som skulle upp till skolan och jag fick somna om.. hahha :)

Hade match med stadslaget mot elitserielaget Huddinge igår. Det var första gången vi var samlade allihopa efter att laget hade kommit ut. Det verkar som ett asbra gäng allihopa. Vi vann matchen med 7-1. Jag fick spela med Natalie och Amanda från täby och det gick riktigt bra. Grorde ett mål och två ass :) När jag fick höra att jag skulle vara vänster jag ba neej. Men jag körde på endå och det gick ju bra så jag fortsdatte med det hela matchen. Det verkar som att vi får ett riktigt bra lag i år. Hoppas verkligen att det går bra i sm om exakt en vecka!








Senhade vi ju träning tsm med p93 i tisdags. Det var bara att direkt kasta sig till träningen och hoppa in och spela efter att man landat på arlanda!





Mkt innebandy blir det ;)




Kommentarer
Postat av: josssi

åh tack så jätte mycket carro!!!:D ha ett underbart lov nu!!!<3

2010-04-01 @ 15:35:50
Postat av: Carro

Oj du va snabb ;) ha ett underbart lov du me Jossi!!!!1 :) <3

2010-04-01 @ 15:45:29
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0