Helt underbart i Åre!!!

Jag har typ aldrig åkt tåg själv förut...men det  var förut det. Nu e jag en erfaren åkare!!!

Sitter just nu på tåget påväg hem till sthlm igen och det är tredje tåger för idag. Åkte från Åre stn halv elva i morse mot Östersund. Där bytte jag sedan till tåget mot Sundsvall och nu har jag precis bytt till tåget mot Sthlm. Tåg, tåg tåg... och tåg!

Åkte ju nattåget upp till Åre i söndags efter matchen och var framme vid halv 9. Har aldrig åkt nattåg förut så visste liksom inte hur det såg ut och så. Man har ju alltid en bild av hur det ser ut innan och jag kan säga att min bild av kupéerna var lite större än vad de var i verkligheten. Det var gasnka trångt men man skulle ju ändå bara sova så det gick bra.

Har iaf haft det jättebra i Åre med Daniel och hans familj. Vädret har vart helt perfekt. Första dagen var det lite molnigt men annars har det varit sol och vindstilla.. helt underbart! Har heller aldrig vart i Åre tidigare men tycker det var riktigt bra. Massa konstiga liftar fanns det som jag aldrig hade åkt förut ;) Hihhi :) Oftast var det så att jag, Daniel och hans syskon Sofie, Johan och lille Henrik åkte tsm :) Igår var vi även och badade på Holiday Club jag, Daniel, Johan och Henrik och det var askul:D hahah. Det var typ några pooler, en vattenrutschkana och sen fanns det även vanlig bastu och ångbastu. Det fanns också en liten pool där det var iiskallt vatten och som ett litet hål där det var ännu kallare... typ isvakskallt! Jag och Daniel hoppade ner i båda efter att ha bastat och Henrik blev islängd i den ena så det var bara Johan som fegade ur ;) Hahha nee stackars Henrik.. det e inte lätt att vara lillebror.






Så här såg en del av badhuset ut :)

Tyvärr får ni inga skidbilder för som har inte jag :/


Vi spelade kort nån gång på kvällen också.. och vem tror ni vann typ hela tiden??? Okej vi spelade inte så mkt men jag vann mkt ändå. Förutom en gång men då hade Daniel och Sofie vääääldigt tuur med korten .. :/

Sen kollade vi på hockeymatcherna också, Djurgården mot HV 71. Hela deras familj e ju AIK:are så jag hade ju liksom inte så mkt stöd :/ Men det var skönt att Djurgården fick in den i sudden igår, då blev dom tysta..  :)

Det har iaf vart jättekul de här dagarna. Ni kanske undrar varför jag sitter här på ett tåg själv och inte åker bil lr nått med dem. Jo dem skulle åka hem senare idag så dem skulle hinna åka lite skidor idag också. Skulle jag åkt med dem så skulle jag därför ha missat sista kvalmatchen ikväll... och det går ju inte. Så nu jävlar måste vi vinna tjejer.. tänker inte sitte på ett tåg i sju timmar och sen förlora!!! Det går liksom inte. Så nu taggar vi till och vinner den här matchen så vi får stanna kvar i tvåan!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ses om några timmar!!!

Kommentarer
Postat av: elliiin

Nice med Åre:P:) Kom igen nu!! Carro du ska sätta alla i kryssen!!;)

Håller tummarna och jag skulle gärna vilja vara där men har träning som valigt:(

Lycka till nu!!!

love u<3<3<3

2010-04-22 @ 15:31:56
URL: http://melroseberglund.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahha a fett nice ;) :) Ja nu jävlar ska vi vinna asså!! Aa förstår det, vi skulle vilja ha dig där på plan också! Men jag ska göra ett mål för dig Elin!

Tack! älskar diig <3 <3 <3

2010-04-22 @ 15:44:15
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0