Athletica kläderna funkar bra!

tjohooo!!

Ligger här i min säng och mår sådär.. har fett ont i magen :/ hoppas det går över snart..

Har iaf nyss, lr a för ett tag sen, varit ute och löpt. Vi fick ett pass vi skulle springa nu i helgen, högt tempo 4 min vila 2 sen 10min uppvärmning och nedjogg. Så känns bra att man har gjort det. Det gick sådär lr helt ok. Det känns att man inte har sovit så bra de senaste dagarna men det e väl som vanligt i början på elevhemmet... men ska försöka göra det lite bättre nu iaf :)





Var ute och löpte i Athleticaoverallströjan. Det småduggade lite ute så det var perfekt att ta den eftersom att den stöter bort vattendropparna :)

Var ute och sprang i somras i regnet också fast då regnade det gasnka mycket så då blev det Athleticaregnjackan istället. Den funkade asbra att springa i den med :)








Annars då? jo då, tror vi ska baka bullar lite senare, lr om ett tag. Även det blir repris från förra året. Fast jag tror inte vi gör lika många den här gången.. förra året blev det väl typ 80 bullar var...hahah det räckte ett tag iaf ;)

Imorn ska vi ha RIG-dag!! wieee! Vi blir lediga från skolan och ska till Övik och göra någonting som vi inte vet. Vi har iaf blivit indelade i lag och så ska vi ha både utekläder och badkläder med oss.. så vi får se vad vi ska hitta på för nånting ;) Åker från elevhemmet halv 9 och kommer tillbaka vid 6 så det blir hela dan iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0