Dags för Czech Open i Prag

Heej allihopa!

JAg är verkligen ledsen över att inte ha skrivit på så länge. Det har gått en hel vecka och jag har inte skrivit ett ord, det är inte okej faktiskt!

Får skylla på att jag har haft fullt upp med att tänka på träningen och allt eftersom att sommaren börjar dra ihop sig nu och snart är det dags för att åka till Umeå igen. Förra helgen sprang jag cooper som skulle ksickas in till U19, sen har jag sprungit beep nu i veckan också. Jag har även tränat fotboll med Järfälla, och innebandy med både Bele och Hässelby. Det har varit mycket men det har samtidigt gått bra.

Imorgon är det dags att åka till Göteborg för uppstartsläger med Rig för att sedan på onsdagen åke till Prag och spela Czech Open! Ska bli riktigt kul att komma igång med lite matcher igen och självklart kul att träffa alla gamla och nyblivna rigare!!!

Här är två bilder från Tjeckien förra året!





Ska bli sjukt kul :D

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0