Första dan med min fina tröja ;)

Första skoldagen avklarad!!! Hände väl inte såsär jättemycket, fick typ schemat och gick igenom vad vi skulle jobba med under året typ. Sen var det även dags för säsongens första träning på Nolia ;) Det var askul och gick fettbra, Förutom att jag var ashuungrig. Lunch 11 och träning 4 efter skolan... det funkar ju liksom inte. :)

Efter träningen gjorde jag och Kakan asgod mat som var mycket godare än Emelies ;) Vi gjorde typ wok med kyckling, nudlar, broccoli och matlagningsgrädde och lite sådär. Goottt!!!

Imorn börjar typ lektionerna... inte så jättetaggad men vad gör man.

NU ska jag ringa lite och sen sleeeptime! Börjar 12.05 imorn då ;) Fast jag och Emelie ska upp tidigare och köra styrka.... duktiga lr? :)





Hade den här skjortan på mig idag som jag fick av mamma när vi var i stan. Lägger ut dom bilderna imorn tror jag:) Fast kunde tyvärr inte ha shortsen eftersom att det är liite kallare här ;)

Sov så gott allihopa! pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0