Första testerna efter sommaren!

Idag var det återigen dags för alla dessa tester. Första testerna efter sommaren vilket mäter sommarträningen ganska bra. Tycker många kämpade på jättebra både med styrkan och cooper, riktigt kul att se! För mig gick det också asbra! Förbättrade mig på allt :D Ligger kvar på MVG- på core men nu saknas bara lite för ett MVG, det kändes mkt bättre nu än innan också. Sen körde vi även totalen som jag förbättrade mig på. Benböj var något nytt för oss som nu börjat i tvåan men även det gick bra, ska höja vikten där nästa gång också. Och brutalbänken...nu klarade jag 18 :D Har som bäst klarat 15 innan så det känns asbra det me.

Dagens sista test som vi gjorde efter skolan var cooper och även där förbättrade jag mig. Ny tid 11.31 så är asnöjd där med. Lite surt att killarnas gräns är 11.30 … men det kommer fler cooper :P Ne men det kändes asbra att springa, det var inte så jobbigt som det kan vara ibland så det va kul!

Nu gäller det bara att tagga om till exkursionen som vi ska ha i skogen imorrn med klassen  ;)




Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0