Innebandy, fotboll och hockey!!

Heej igen!!

Okej lördag. Man kan säga att jag körde ett litet konditionspass då, men kul det var det;)

Som jag sa tidigare så var det ju dags för DM i lördags. Det var två matcher som vi spelade. Vi vann första mot Värmdö med 7-0, bra spel tjejer! Andra förlorade vi med 3-6 mot råsunda.. men vi gick vidare iaf , och tycker det var bra krigat av beletjejerna:) Blev 2 mål och en ass för min del.

Efter matcherna var det bara att direkt åka till Järfällavallen och byta från innebandyklubban till fotbollsskorna. Jag var typ nervös, hade ju inte spelat en match på ett år typ, och så skulle vi möta de som ledde serien....
Men det gick ju bra ändå :) Kom in efter en kvart och gick av enstund i andra, mina ben var lite sega kännde jag, men sen kom jag in igen så spelade nästan hela matchen :) Det var verkligen askul!!!! Det var många som undrade hur jag orkade men... det e bara att köra på,alltid har man några krafter kvar. Matchen slutade 0-0 och tränaren var jättenöjd så det känndes asbra. Ååh vad jag vill träna fotboll i Umeå också.. det e ju lite svårt att hinna med det men.... jag villl.....


Aja.. efter två innebandymatcher och en fotbillsmatch fick man åka hem och vila... lr? Nee sen var det ju hockey också. Ta det lugnt, det var inte jag spom spelade.. hahah ni ha rinte sett mig på skriskor ;).. ne men det var Daniel som spelade i ishallen precis bredvid fotbollsplanen så var och kollade lite på han.

Ja jag var ganska trött sen på kvällen, men det var askul! :) Sen kom Daniel på kvällen också och sov hos mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0