Kalla Umeå... träna handla och lite Pragbilder

Hallooo!!!


Va kallt det e här uppe trodde inte det skulle vara det redan nu. Lämnade ju typ min den där nya svarta som man har runt halsen hemma för att det skulle bli för varmt men...nu saknar jag den..cyklade till nolia och det var typ kallt. Känndes konstigt att sitta på cykeln igen men det gick ju bra ;) hahah ne men sen körde vi igenom styrkan i lite mer än en timme. Fan va duktiga vi var, körde typ tunga vikter på allt så det gjorde vi bra.

Nu har även Evelina och Emelie hittat hit också så nu är vi alla rigare samlade. Jag och Evelina åkte och handlade för ett tag sen och det blev ju lite saker asså. Man måste ju typ börja om och köpa typ sånna här bassaker som ris och tandkräm och massa skit som ändå räcker länge. Nu ska jag väl klara mig ett tag iaf.

Ne nu ska jag ut och springa. Det är massa andra som ska springa senare också och vissa som sprang igår och så.. då känner man ju att man själv måste göra det ocskå ;)

Sen blir det pannkakor till middag :D Jag, Evelina, Emelie och Karin. Typ repris från förra året ;) Kolla på arkiv Augusti 2009 "Första skoldagen" ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0