Oolallaa

Tjohooo allesammans!!


Vad har hänt idag då??? Jooo, jag har varit hos tandläkaren! Mm.. men det gick ju bra, fina tänder och inget hål så det kännds ju bra. Däremot är jag inte så bra på att hitta... :/ så Daniel fick skjutsa dit mig snäll som han e :)

Fotbollsträning idag igen. Det var nu två veckos sen jag spelade eftersom att det har varit mkt innebandy. Men kul va det, som alltid. Tillslut kom jag även fram till att jag kunde vara med och spela seriematchen på lördag mot Vallentuna. Egentligen är det DM med innebandyn då men hinner spela båda innebandymatcherna och sedan åka direkt till fotbollen. De var tydligen ont om folk och tränaren skulle uppskatta om jag va med så... klart man ställer upp.  Sen får det väl gå som det går men jag ska iaf  göra mitt bästa :)

Ne, nu ska jag och min käraste syster Flis kolla på film. Vi ska se "He´s the girl" ;) Höörs!!


Kommentarer
Postat av: emelie

kuuuul!! :))



åå, jag skulle också vilja se He´s the firl!! Har sett She´s the man, och den var ju iaf jättebra :D

2010-08-20 @ 16:39:24
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa :)



Då får du ta och hyra den eller nått då :) Håller med om att She's the man e asbra, men det var den här också! :)

2010-08-23 @ 09:50:42
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0