Så var sommarlovet över, nu tillbaka till Umeå

Just nu sitter man här i sängen och orkar inte börja packa. Daniel tog bussen till skolan för ett tag sen. Nu kommer jag inte få sova med han på jättelänge, jag som ha gjort det typ hela sommaren. Det var jättejobbigt att säga hejdå till han, kommer sakna honom så mkt!!

Flyger tillbaka till Umeå idag vid halv 4. Känns jättekonstigt att man ska behöva lämna allt igen. Alla kompisar, familjen, pojkvänn och allt vad det är.. :'( Skulle bara vilja ha lite tid till att vara med alla. Men lämnar ska man inte säga, jag kommer ju tillbaka snart igen :) Sommaren har iaf  varit hur bra som helst. Har inte haft så jättemycket planerat sen innan men ändå har man haft saker att göra hela tiden. Ååh jag bara längtar tillbaka till landet med Daniel, båten med Jennifer och Matilda, de soliga dagarna vid poolen med familj och kompisar, midsommar med släkten och allt annat kul man har gjort.

Samtidigt ska det bli vääldigt roligt med en ny säsong. Träffa alla Umebor, alla kompisar och börja med innebandyn igen. Det här året kommer att bli jobbigt men samtidigt väldigt roligt tror jag! ååhh jag längtar!!

Sen måste jag bara säge en sak.. jag har ju inte skrivit typ någonting om hur det går med övningskörningen :D Det går faktiskt bra. Körde i typ en vecka innan prag och har kört lite nu också. Typ hem från träningarna, till mataffärerna, och var även vid barkarby handelsplats igår ;) Så det går ju helt ok :)

Ne nu måste jag börja packa... vet inte hur jag ska börja bara. Har typ inga kläder kvar i Umeå och får inte med mig allt på en gång så jag måste välja vissa kläder. Men men, det löser siig nog. Ha det så jättebra alla hemma i Stockholm. Kommer såklart och hälsar på lite då och då. Ses snart Umeå!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0