Stan med lillsyrran!

Heej igen!!!

Ååh vart ska jag börja, det har hänt så mkt sen vi sågs sist. Hahah ne men typ.

Filmen jag och Felicia såg i torsdags var iaf jättebra tyckte vi. Tycker man "She's the ma"n e bra tyckr man nog att "He's the girl" e bra.

Nu har ju de flesta börjat skolan och allt vad det e så börjar bli lite ensam på mornarna, själv börjar man inte förns den 25:e, på onsdag altså. Iaf så åkte jag och Felicia till stan i fredags efter att hon hade slutat. Hon har precis börjat ettan och går på ett gymnasium i Upplandsbro med inriktning sam/media vilket verkar kul. Hur som helst gick vi där i stan och babbla och babbla och tillslut såg vi att affärena började stänga.. "vaaa e klockan redan sju?"  Men vi han ju såklart köpa lite saker ändå. Flis köpte tre fina tröjor och jag köpte ett par vanliga vita tygskor och en sån där rund halsduk eller vad man ska kalla det. Letade efter en sån förra året men hittade ingen så jag slog till på den nu. Har inte vart så duktig med att visa allt på bild nu under sommaren men vi får se, kanske kmr igång med det snart igen när man kommer tillbaka till vardagen ;)

Ne nu blir det ett nytt inlägg, har lite mer att berätta ;)

Felicia sprider ut sig lite när hon ska kolla på sina nya tröjor på tåget hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0