Tillbaka till elevhemmet

Så var man tillbaka på elevhemmet igen. Känns både konstigt och roligt att vara här. flygningen gick bra iaf så kom hit vid 6 nån gång. Kul att man åkte från sthlm med 24 grader och sol så kan man hit där det var 12 grader och regn... nja sådär kul faktiskt, men men. Har väl checkat in 94:ornas rum och snackat lite och så. hahah har inte ens packat upp än. Ingen mat hade man ju heller men som tur är finns det snälla människor här också. Jag och Karin fick falukorv och makaroner av Albin, asgott vare faktiskt.

Imorgon är det sista lediga dagen innan skolan börjar :/ Jag, Karin och Anna ska iaf till Nolia ochköra lite styrka vid tio. Vi ska till och med cykla dit ;) aa det ni.. jag har inte cyklat på jag vet itne hur länge. Vet inte varför men jag hatar att cykla.. lr hatar var väl att ta i men jag gillar det inte iaf. Men imorn ska jag göra det :) Sen blir det till att storhandla lite mat och så. Eller aa.. så att man får plats i kylen och frysen iaf. Nu är vi ju typ dubbelt så många som förra året så det kommer bli väldigt trångt i köket:/


Nu är iaf alla tillbaka utom Emelie och Evelina. Sen är the hole family tillbaka. Men vi hörs väl imorn! Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0