U19 landslagsläger

Träningsschemat fortsätter även den här veckan så det är bara att köra på. Gjorde gymstyrkan igår och idag var det dags för ännu en träning med Bele. Innan träningen åkte jag och Matilda hem till Jennifer för att kolla hur hon mådde. Hon opererade bort halsmandlarna igår så hon kan knappt prata nu stackarn :( Men det verkade som att det var lite bättre nu iaf. Krya på dig sötnos!

Jag och Matilda åkte sen hem innan träningen för att äta och så och då såg jag att jag hade fått brev från Svenska Innebandyförbundet... svar från u19 tänkte jag då... men vågade inte öppna för att kolla. Åkte sen till träningen och det var kull att träffa alla som man inte sätt på så länge. Sprang sedan hem från träningen och då hade jag inget val.. jag var ju tvungen att öppna det.

Och jag kom med!! :D Wiieee!! Jag kom med till U19:s utvecklingsläger på bosön den 8-12 september. Det är typ det här jag har tränat för i sommar och nu vet jag att jag ska få komma dit. Känns verkligen huuur kul som helst! :D Hoppas bara det går bra där också:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0