Melrose is here!

chacha elin här!
För alla er som läser måste jag bara berätta att jag är coolast av alla Carros vänner, coolast, längst, snyggast...can go on forever. Okej, tillbaka till verkligheten nu!
Vi (jag, Carro och Jennypenny) var på innebandyträning nyss. Det va en rätt skön träning med både lite löpning och galet mycket två-mål. Eftersom vi är sådana atleter gick vi hem från träningen, vi hade lite mumsiga saker att prata om. Nu är vi hemma hos Jennifer, vi ska ha sleepover:). Det blir nog lite bak och filmkväll. Eftersom det här är Carros blogg och inte min så kan jag ju inte prata om så mycket, stackars er säger jag bara, jag är rooolig som fan.
Puss och hej! (fast ingen puss till er som snor carro till umeå!! (ne skoja bara))
Till alla er från mig!!;)
chacha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0