I'm Back!!!

I'm back!

Weeey nu har jag äntligen hittat hit igen efter ungefär en månad...ber om ursäkt (sorry Jossi) för att jag har varit så kass på att uppdatera på sista tiden men nån gång vänder det alltid eller hur..? För att det inte ska hände igen så lovar jag att blogga varje dag nu under jullovet till att börja med!! Jaa nu har jag lovat... så nu måste jag hålla det också!!


Det har varit så mycket med skolan på sista tiden och det har varot mörkt och jag har helt enkelt inte känt för att blogga.. men nu är det äntligen loooovvv vilket är hur skönt som helst!!


Måste säga god jul på er alla och hoppas att ni hade en bra julafton igår! Själv var jag hos mormor på andra sidan gatan med kusinerna och hade det jättebra!



Jag och siss<3





Jag och bruur<3







Kusinerna Moa och Hugo!




Kusin Hedvig och ja!






Och vem va tomten i år....???



Jo det var Leo, king du va!!!



Mamma och pappa! <3



Felicia blev inte så glad för sina högtalare...



Hoppas alla haft en bra julafton! Jag hade det iaf jättebra och fick fina julklappar!!! Fick ett par fina skor, klocka, en mobil, presentkort, smycken och andra fina saker :D Tack så mkt!!!!

Ha det bra sålänge så hörs vi!! Jossi hoppas du följer mig nu under lovet!! Och ni andra också såklart...hihhi:)

I'll be back!







Kommentarer
Postat av: emelie

vad jag har väntat att du skulle uppdatera ;) haha :D braaa! och goood jul!!

2010-12-25 @ 20:28:02
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahha det e bra att du hållit ut så länge ;)hihih :)



GGood juul på dig!!

2010-12-26 @ 11:37:49
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0