- Jävlar vilka datanördar!

(Skrev det här inlägget i morse, lr a runt ett, men glömde tydligen publicera)

-Jävlar vilka datanördar!

Det var vad Evelina nyss kom in och sa, och vad jag sa för ett tag sen ;P Jag och Emelie sitter alltså med datan och mobilen i knät samtidigt som vi kollar på OC på tv:n ;) Hahah.. men ibland är det faktiskt skönt att bara göra ingenting.. det e ju ändå söndag!

Måste bara berätta lite news som ni kanske inte vet ;) Jag skrev ju förut att Borg fick åka in till sjukhuset, han mår bättre nu iaf och behövde inte oppereras. Det visste egentligen inte vad det var, men inte något allvarligt iaf. Så det var ju skönt att höra :)

Sen news nr 2. Jennifer har nu blivit friskförklarad:D Hon har ju slitit av korsbandet och inte kunnat vara med på hela säsongen, men nu var hon med och tränade i torsdags :D Skitkul att se henne på banan också! Hon kan dock inte spela några matcher än, men det kommer. Glad för hennes skull iaf :)

Nyhet nr 3... lr nej, jag har ingen :D Lr kan väl berätta att jag för ett tag sen skickade in CV:n till olika ställen som typ donken och så. Sen sa Matilda att man kunde skicka intresseanmälan på deras hemsida :/ Hoppas jag inte är för sent ute.. måste ha ett sommarjobb i sommar!!! Har iaf skickat in det nu, ska kolla runt på lite andra sidor också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0