Ää aa..

Sitter just nu på flygbussen och planet kommer gå 15.45. Hade nyss matteprov, eller a det var typ 6 frågor men ändå. Det gick bra iaf :)

Tränade på stadshuset i morse, golvet var väl inte det bästa. Riktigt hal parkett men det var bara att köra på. Peter och Tore tjatade på mig att jag ska ta med mig bollen direkt när jag får den istället för att försöka lägga den till rätta på bladet. Det är något som jag tror att jag inte riktigt förstått tidigare men nu funkade det ju ;) Det e läskigt det där, först fattar man ingenting, men sen när man bara gör som de säger förstår man att det fanns en mening med att göra så också ;) Hahah om ni fattar vad jag menar... aja skitsamma.. jag förstår iaf :)

Ska gå av snart. Ikväll blir det stadslagsträning kl 8. Nervös? Ää aa.. hoppas det går bra!

Tjaooooooo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0