Alltid nice med chokladbollar och OS-Guld!

Tänkte faktiskt lägga in lite bilder från den här dagen men nej.... hittar inte sladden som man behöver för att föra över bilderna till datan! Ska fortsätta leta men inte idag ;)

Har precis gjort chokladbollar med Anna och kollat OS! Ännu ett guuuuuuld till Sverige i skidoor!!!! Så jävla bra Sverige e asså! :D Och ja... chokladbollarna blev asgoda ;)

Längsta skoldagen idag, matte, kemi och fysik efter varandra... nice! Ingen träning idag, nolia är fortfarande inte klar för spel än. Dom räknar med att vara klara efter sportlovet v.10. tror jag. Hur som helst ska vi träna på draggen imorn iaf ;)

Ne nu har jag inte så mkt mer att berätta förutom att jag ska hiita sladden, lägga in flera bilder, och att jag e förkyld ;)

Nu sk ajag duscha... tjaaooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0