Ännu en bortamatch med bussresa! .... vykorten?

Hahah juste, det var det där med vykorten. Det visade sig att det var Conne och Julia från hennes klass som hade snackat med en kille från tunisien på datan. De ville att han skulle skicka vykort till dom och de skrev då elevhemmets adress. Sen råkade det väl hamna i mitt fack ;) Hahah blev lite fundersam där ett tag ... ;P Men konstigt att han skickade dem ändå ...:P

Var ute och sprang med Anna och Conne i går i typ en halvtimme. Sen vare bara in och duscha och laga mat. Jag och Emelie gjorde lax och potatis och romsås.. eller a... jag gjorde romsås ;P Asgott vare.. länge sen man åt nått riktigt gott på elevhemmet faktiskt ;) Maten blev precis exakt klar till melodifestivalen så vi satt och åt framför tv:n.

Just nu sitter jag bu en buss med laget på väg till Östersund ;) Tar väl totalt 5 timmar ungefär.. matchen börjar kl 3. Ännu en bortamatch och den här gången mot Jemtland.

Vi har precis kollat på "John Tucker must die" och nu typ sover de flesta ;) Ska också gör adet tror jag. Det jobbiga e att jag har Svenska inlämning tills imorn och jag e ju inte riiiktigt klar med det... ska ta tag och göra det sen eller p åvägen hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0