Gick inte att komma in på bloggen...

Asså vah! Sitter och försöker komma in på bloggen men det går inte, nått fel på sidan. Inte jag som e seg på att uppdatera här inte!

 Ännu en helg hemma i sthlm, en bra helg också! Först vare stadslagsträning i fredags kl halv 9. Det var jag och Ida från bele som var me och tränade. Sandra e ju me i träningstruppen också men hon var inte med då. Jag tycker det gick bra ändå. Det blir ju svårt att komma hem till alla stadslagsträningar, hinner ju inte va me på alla. Just därför är det extra viktigt att verkligen vara bra vid de tillfällen man får….det e då man blir extra nervös också :/ Men nu e första träningen avklarad, e nog mindre nervös till nästa :)





                    

 Var ganska så trött när jag kom hem sen efter träningen. Sov gott det gjorde jag…med älsklingen som kom sen på kvällen :) Vi hade ju vart tsm i ett år i onsdags, så vi tänkte liksom fira det nu i helgen ist  :) Gick ut och åt på lördagskvällen och sen bjöd han mig på bio efter :) Hahah vi såg farsan, den var fan bra ;) Sen åkte vi hem och sov…. Mysigt var det iaf :)  Förutom att jag fick feber när vi kom hem sen.. mådde inte så jättebra :/ Men det blev bättre sen iaf. Hade lite feber dagen efter … men nu mår jag bättre. Väldigt trött bara. Sen han jag vara lite med Matilda innan matchen i lördags. Vi snackade lite och gjorde värsta goda lunchen :D :)

 Flygresan gick bra iaf, är tillbaka på elevhemmet nu. Juste.. har fått tillbaka min mobiiiiil nuu :D:D:D så nu kommer bloggen bli roligare ;) haha får vi hoppas ;)

 Får se om jag kommer in på bloggen imorn, det borde jag göra… god natt nu allihopa. Glöm inte att det e Sverige Finland i hockey imorn morgon 06.05 ;)


 2010-02-22 kl: 22.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0