Härligt tjejer, ännu en vinst!

Viiinnst mot Jemtland med 4-1! Härligt tjejer, nu håller vi oss kvar i toppen. Trea just nu men vi får se vart vi kommer ligga när det e slut. Inte sjua iaf som vi var tippade innan serien hade börjat ;)

Lite segt gick det för oss i början av matchen. Det kändes som att vi inte sprang så mkt men mot slutet kom vi igång. Det gick bra för mig också. Hade som matchpunkt att jag skulle båga in och skjuta. Första perioden gick inte just det så bra, dom stängde vägen in så man fick typ inga lägen. Sista perioden bestämde jag mig för att försöka skjuta ändå och det gjorde jag också. Annars gick det bra, höll i bollen när jag kunde och aa.. Inge mål dock .... Hade ändå några skott mål men nej, dom ville inte gå in!!!

Nu har vi ptrecis ätit på donken och e påväg tillbaka till Umeå. Framme vid elva kanske -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0