Jaa.. nu känns det nog bättre!

Kollade OS för ett tag sen. Ett nytt silver till Sverige i skidor, jippiii!

Idag har jag bara sovit hela dagen.... lr? Nej faktiskt inte, klart det skulle vara väldigt skönt, men hade lite skolsaker som jag var tvungen att göra också. Sen har jag ätit.. ja ni vet vad jag har ätit... men känner mig faktiskt bättre så har ätit pytt i panna och matlådan idag också ;)

Igårkväll sa jag ju också att jag mådde bättre och trodde jag skulle vara med och träna dagen efter. Säger likadant nu, opch tror jag kommer kunna vara med imorn också. Vi har två träningar imorn, först styrka på morgonen sen ska vi som inte e me i löpgruppen träna med Ersboda. Men är inte så säker på om jag ska vara med på båda. Kanke ska ta det lite lugnt i början och bara va me på en träning. Får se hur jag mår imorn helt enkelt ;)

Juste glömde säga att semlan jag åt i helgen var sååå god! Tur att mamma och pappa hade sett på bloggen att jag hoppades på att det skulle finnas semla till mig när jag kom hem:D hahha... ne ska jag typ sova. Blev ingen fin bild att lägga in om den här dagen tyvärr ;) men det kommer nog.....


Godnaaattt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0