Just nu på Arlanda, flyger tillbaka till Umeå!

Sitter just nu på Arlanda och väntar på att få gå onmbord på planet som ska gå fem i elva. Blir sent idag men eftersom matchen var så sen så får man räkna med det ;)

Asså vettefaaaaan vad jag ska säga om matchen. Vad äre som händer!! Asså hur många chanser har vi inte?!?!??! Torskar altså med 4-2, sista målet i öppen kassen. Asså vi var så mkt mer värda att vinna den här matchen. Idag hade vi iaf inställnignen som kanske har saknats tidigare, men flytet, turen... a det hade vi inte iaf-.- Tycker vi var värda tre poäng idag men nej, får hoppas på tre poäng näste match.

Åkte förbi Daniel en snabbis innan jag åkte hit. Kände att jag inte riktigt sagt hejdå till honom, trodde vi skulle hinna ses lite mer idag men nej, det hann vi inte. Han hade träning och jag match direkt efter det typ. Vet inte när jag kommer hem nästa gång heller. Just nu ser det ut som att det inte blir förns till sportlovet, som jag har v.10. Kommer sakna alla sjuukt mkt. Hade så kul i helgen med tjejerna och Daniel. Synd att jag inte han träffa familjen och syskonen så mkt :/ Men får se till att göra det nästa gång (a) :)

Ha det så bra nu alla där hemma, ses snart igen :) Nu ska jag upp till Umeå och hääääärja!... lr ? ;) Hahha ska bli kul att komma tillbaka till alla där också :)


Kommentarer
Postat av: Demon coachen

Hallå där! Hinner du ladda om till alla åtagande du har?Resor +matcher sliter.Var rädd om dig så att du inte bränner ut dig Du är bara i början på din karriär.Vi syns i LONDON

2010-02-08 @ 13:59:17
Postat av: Carro

Jag vet att det blir lite mycket ibland...klart man inte hinner återställa sig helt alltid. Det gäller att verkligen vila när man får chansen, och det är sånt man lär sig mer och mer :)Men ska tänka på det! En sak bara... London? ;)

2010-02-18 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0