Så jävla bra spelat RIG!

Asså jag e så glad just nu :D Jävligt bra slut på den här jobbiga dagen! Fy fan vilken match vi gjorde! Håller med Peter om att det var den bästa matchen vi spelat hittils. Passade ju asbra i och med att alla 94:or var och kollade och även u19-landslagsförbundskaptenen(eller vad han nu e :P) Gick asbra för mig också tycker jag. Var mer kylig idag och tog egna initiativ istället för att bara passa hela tiden. Känndes grymt! Borde dock ha gjort två mål... det ena läget fick målvakten precis ut foten på och de andra skulle jag tagit det lite lugnare på. Men men... annars gick det asbra iaf. Känndes faktiskt inte så mkt att jag hade tränat precis innan. Var ju med på 94:ornas uttagning precis innan matchen. De var en spelare för kort så jag fick vara med och spela 4 mot 4. Hahah var typ mer nervös för det än för matchen sen :P eller, nja kanske inte... men ändå :) Känndes iaf asskönt med en "riktig" seger igen! 6-1 blev det i matchen mot Ersboda :)

Bra avslut på en jobbig dag.. a det kan man säga. Har inte vart så speciellt positiv idag om man säger så. Började redan på morgonen då jag typ inte fick nån gröt eftersom jag var snäll och lät 94:tjejen och hennes mamma ta före. Sen var vi ju uppe tidigt också och skulle lämna dom två på draggen. Dryga lektioner, väska som väger tio kilo minst!!! Och ja... vrf inte avsluta skoldagen med ett konditionspass ute i skidspåret. Åkte längdskidor på idrotten och det var typ första gången jag gjorde det på riktigt. Lite ostabilt i början men i slutet gick det ändå bra. Men jobbigt var det! Efter att ha åkt typ fyra varv runt ett litet spår skulle vi åka det stora som var typ en halv kilometer! Sen vare bara hem och äta så skulle man liksom träna och sen spela match! Det ända jag ville då var abara att sova kan jag säga!

Aja, nu ska jag äntligen få sova iaf :) Börjar 8.25 imorn så det blir en sovmorgon med fem min ;) jippppiiiii:D :P
Godnatt alla :D <33333333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0