Saknar fotbollen!

Tjue, snabbt inläg idag, det e just nu paus i Paradise Hotel se nska jag sova ;)

Morgonträning som vanligt i morse, spelade mesta tiden 3 mot 3 på liten plan, väldikt kul faktiskt:) Trodde skolan skulle kännas lång idag eftersom vi har fyra lektioner men det gick rätt snabbt ändå. På kvällsträningen spelade vi 4 mot 4 för att få upp tempot och där efter lite snabb styrka:) Fick även träningens lökring idag ...ooooo ;) Har tre nu tror ja :)

Ja har på elevhemmet véfter träningen var först jag, Jennifer och Emelie inne på datan och... a vi va inne där en stund bara sen efter dagens matlåda som idag var köttfärssås och spaghetti, stog jag och emelie i korridoren och kickade med min nya fotboll :D Asså skoja inte, saknar fotbollen som fan!!!! Skulle lätt vilja träna i något lag här uppe. Asså ååh. Ska i alla fall börja spela på den lilla konstgräsplanen som finns här så fort snön försvinner :

Oj nu börjar paradise, kommer snaart..............

Greta och Andreas åkte ut.. stackarna, lite blåsta blev dom.. men det e ju det som e spelet.

Aja nu ska jag sova iaf, dm match imorn mot Umeå City. Tjaooo :)








Bele Barkarby FF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0