Två mål i vinnsten mot Umeå City ;)

3 sköna poäng med RIG i matchen mot Umeå City!! Härligt brudar!

Spalde näst sista matchen i serien idag, ( eller det kanske e nån till kvar) vinnst med 9-6. Vi spelade riktigt bra frammåt, riktigt bra. Tore sa att det var det bästa han sett oss spela hittils. Däremot hade vi det lite jobbigare i försvaret. Men tre poäng är inte helt fel. Två mål för mig blev det också ;) Det gick faktiskt riktigt bra, skit kul vare att spela:)

Annars har vi haft skridskor på idrotten idag.... he he... gick nog bättre än förra gången iaf.. fick faktiskt till några dragningar och mål under matchen.. hahah men skridskorna ska vi inte prata om ;)

Hallen där vi tränar, Nolia, håller de fortfarande på att bygga upp. Vi kommer inte kunna träna där den här veckan iaf. Igår körde vi styrka på draggen  och skoja inte med träningsverk idag asså. Men det var askul.. är lätt taggad till nästa styrka ;) Ingen träning på kvällen ist vare promenad som gällde. Imorn har vi stuuudiiieeeedaaaag, då ska jag sova länge! Tänkte ta ikapp lite sömn idag men nja.. det gick ju som det gick.. Kan såga att några kom in i mitt rum och förstörde det lite;) Hahah men det gjorde inget, hade ju ganska trevligt ändå...lr ;P

Juste, OS-Guld idag och igår för Sverige.. häärliigt!!! Me ningen semla har man fått/köpt idag på fettisdagen :/ Kommer inte hinna köpa nån heller... hoppas det finns nån där hemma när jag kommer hem... kan ju alltid hoppas iaf ;)

Ne men... vi ses!!!  ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0