Flyg och stadslagsträning imorn!

Kollar Os och Anja taar BROOONS! Hets på elevhemmet? ... nja lite kanske ;) Efter att ha flygit typ 60 m igår så är det gaanska bra gjort av henne!

Appropå..... ingenting.... så gjorde det där pcykoligitestet idag som jag snackade om förut. Det gick ganska bra faktiskt. Det var massa olika övningar allt från siffror och bokstäver, bilder och pussel till ord och meningar. Är det nån som undrar mer får ni fråga ;) Gjorde det under håltimmen idag, tog ca 2 och en halv timme :O Men fick två hundra kronor direkt i handen så det kändes skönt :)

Annars så hade vi innebandyträning med laget idag, som vi int haft på ett tag. Vi körde på draggen, våran skola, utan sarg och så men det var kul ändå! Körde fotboll som uppvärmning, yngre mot äldre... om vi ägde! Askul vare iaf :)

Jaa... på elevhemmet har min grupp som har toaletterna den här veckan städat där och .... sen vare ju nån som krossa en glödlampa.... men den var ju redan sönder visst? ;) Sen har jag faktiskt tvättat och lagat mat.. fick inga matlåder idag :/ Don't know why men så vare ;P

Hade även engelska hörförståelse i skolan idag... brukar kanske inte gå så jätte bra men tror det gick bra idag faktiskt... känndes iaf helt okej ;) Juste sen har vi fått tillbaka kemiförhöret också. 18 av 19 blev det för mig... helt okej ändå ;)

Har packat tills imorn också ;) Blir först träning för mig, Sandra och Conne på morgonen med killarna och treorna, sen matteprov, sen flyga hem, sen äta, sen åka på stadslagsträning ;) Mycket att göra, kommer sova gott imorn kväll!!!

Här kommer ett utklipp från västerbottens tidning om matchen i tisdags ;) Finns mer text om matchen i tidningen på deras hemsida.





Kommentarer
Postat av: pussy

dååjtis, du vet att jag vill veta mer om psykologitestet! eller aa kanske inte så mycket om testet meeen ;);)

2010-02-18 @ 22:49:55
Postat av: Carro

Hahha tror du inte jag satt och tänkte på dig när jag satt där med.. aa du vet nog ;) hahha lovar jag ska berätta ;) Krya på dig gumman! Du e grym!

2010-02-18 @ 23:11:44
Postat av: pussy

ooooj vad avundsjuk jag är... vill veta varenda liten detalj;) tack stumpan:*

2010-02-18 @ 23:34:47
Postat av: Carro

Det ska du få;) Kanske till och med ska ta och fixa en plats till dig också :D

2010-02-19 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0