Bilder från de sista dagarna på lovet!

Fan va länge sen det var jag skrev...dels har jag vart i norge och sen har jag faktiskt inte orkat heller :)

Tänker inte göra värsta inlägget men kan berätta lite om de sista dagarna på jullovet iaf :)

Till att börja med hade jag en bra vecka i trysil i norge. Fast det var jääävligt kallt! Vet att det var ungefär samma grader hemma men ändå :) Fast vi åkte väldigt mkt änåd, var ju trotts allt vindstilla och sol så det var ganksa bra ändå ;) Hahhah och vet ni... jag ramlade inte i backen en enda gång :O asså inte för att jag brukar göra det så ofta i vanliga fall men det brukar ju hända nån gång iaf ;P

Dagen efter att vi kom hem (9:e) vare dags för första matchen i serien med rig efter jullovet. Samlades i Uppsala innan matchen och åt lunch tsm på ikea ;) Där sjöng vi också för Emelie som fyllde 17 år :D Grattis igen söötnos! :D Förlorade matchen mot Sten Sture med 5-3. Vi gjorde en dålig första period då det stod 4-0 20 min. Sen kom vi igång och då stod det helt plötsligt 4-3, men sen fick dom in ett till mål :/ Ligger just nu 2:a med två poäng efter Sten Sture. Sen får vi inte glömma att även Reinhold fyllde år då också :D Grattis igeeen!

Idag spelade jag match med bele i dam div2 mot Väsby. Väsby är riktigt bra och det närmaste vi har kommit mot dom tidigare är 1-2. Vi går in och gör två bra första perioder förutom att bollen studdsade väldigt mkt och vi satte inte chanser som vi borde satt. Sen vet jag inte vad som hände i 3:e. Man ska inte klaga på domaren men han var inte bra. Passa bollen till sin egna spelare med foten, ja det fick man göra om man spelade i väsby..........

Aja vi behöver inte gå in mer på det :) Ikväll flyger jag tillbaka till Umeå och elevhemmet. Känns konstigt nu när man har varit hemma så länge. Skulle inte banga på att stanna 2 veckor till, men samtidigt ska det bli kul att få träffa alla i Umeå igen :)

Här kmr lite bilder från de sista dagarna på lovet :)

     

Nyår innan utgång :) ( klicka för förstoring)





Syskonen :)



" Hooow does it feeel"





Hur lyckas hon ?  ;) Stackarn brände sig i bastun :( !


Kommentarer
Postat av: felicia "olyckan" deutgen

haha fattar inte heller hur jag lyckas jämt.. :p menmen börjar ju bli van nu om man säger så ;) <3

2010-01-10 @ 19:20:24
Postat av: Carro

hahaha naaw sötiis, alltid du (a) :( men du lyckas klara dig ganska bra varje gång ändå ;) :) <3

2010-01-10 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0