Chill med tjejerna sen middag hos pojkvännen

Dagen efter.

Vankade väl runt elva men låg kvar i sängen till ett eller nått kanke. Typ precis efter att Daniel åkt hem såg jag att jag fått sms av Jennifer som undra om jag ville hänga med till Matilda med Elin. Skrev att jag ville det och sen ringde hon på en gång och sa att dom skulle komma och hämta mig om fem min.... hade ju typ sminket och kläderna från igår på mig.. men han byta om snabbt iaf:)

Hos Matilda chillade vi bara och typ snackade om gårdagen. Satte även på en film sen " fjorton suger", hahah lite b eller va sa vi. Åkte hem runt fem och fixade i ordning mig lite sen åkte jag till Daniel för att äta och sova där :) Hahah det händer inte ofta ;) Hela familjen var hemma och vi åt fläskfilé och hasselbackspotatis med sås :) Sen kom även hans halvsyrra som flyttat hemifrån :)

Först tänkte vi dra ut med tjejerna till en som skulle ha fest, men det blev inte så. Vi stannade hemma istället och kolla film och åt risalámalta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0