Caroline Deutgen nu 17 år!!!

Wiiee äntligen funkar internet igen!!!! Funkade ju typ inte på hela dagen igår, eller det var nog rättere sagt jag som inte visste att man kunde fixa det men ändå ;)

Hade i alla fall en bra födelsedag igår :D Känns grymt att vara 17 om man säger så ;) Ett år äldre än alla andra(utom EMELIEEEEEEEEEEE) ;) Hahah ne men det känns fiiint... :) Dagen började med att jag öppnade ett paket som mamma och pappa skickat upp. 


                                                

Där fick jag ringar, knästrumpor och ett linne :D Jättefint, precis de jag ville ha:) Hahah sen kom Emelie och Cornelia och sjöng en riiiiiktigt fin grattis sång :D Hahha trots att de tydligen hade tränat kvällen innan satt inte alla orden som de skulle (conne som inte hade nån koll som vanligt!!!!/emelie), men glad blev jag ;D


Fick många grattis i skolan och samtal på kvällen, tack alla så mkt :)Fick även kort från farmor och reinhold, och ulla och lasse :)



                                      

Meeeen naaaaaaaaaw!!! Jag e i skolan och så ringer det plötsligt på lektionen:
- Heej, vi har blombud till dig idag, när vill du vi ska komma?

Jag ba vaaa!! Sen när jag kom hem stod dom utanför min dörr. Jag gick in i köket och öppnade och...... det var tre röda rosor från daniel : ' ) Asså fan va glad jag blev!!! Fick precis lära mig på lovet att tre röda rosor betyder
 "Jag älskar dig" ! Naaw va sööt han e! Det var klart det bästa på hela dagen! <3

                                 

Hihhi sen får vi inte glöma att Felicia och Felix hade namnsdag igår också :D Haha :) Födelsedagen avslutades dock på ett ganska så ovanligt sätt. Strax innan tolv kommer får man höra av Jennifer och Emelie:
- Carrrooo, koom vi ska ut och åkaa sopsäck!!!!!

                                      

                                    




Asså har hon några konstiga idéer eller? Hahha jävligt kul ändå! Kom väl hem runt halv två igen. Då pratade jag med daniel i telefonen sen vara bara att sova;) ! Det var en bra födelsedag iaf, även fast jag den i Umeå ;)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0