Lottningen för 17-SM klar! Hoppas jag kmr me....

Tjuue! Sitter i min säng och bara chillar och lyssanr på musik faktiskt. Inte ofta man får göra det. Har precis ätit, duschat, tvättat, sorterat kläder i lådorna, packat väskan för imorn och bäddat rent sängen ;) Duktigt carro!

Hade bara typ en lektion i skolan idag, men typ två. Började med vitimme, typ handledartid, där vi inte gjorde så mkt, sen studiehandledning där man får jobba mad vad man vill och sen vare hål i tre timmar tills vi hade kemi. På håltimmen var vi på nolia och sköt och chillade vid datan :)

Vet inte om jag sa det men på samtalet med Tore skulle man säga ett kortsigtigt och ett långsiktigt mål som man hade. Mitt kortsiktiga mål var att komma med i distriktlags sm 17, som främst e för 92:or men även vissa 93:or får chansen att vara med också. För att nå dit diskuterade vi vad jag behövde förbättra och dessutom satte upp saker som jag skulle göra för att bli bättre på just det. Skotten är ju något som kan bli bättre hos mig, så därför ska jag skjuta minst 100 skott i veckan. Sen ska jag också tänka på att våga skjuta, våga misslyckas och våga skjuta mer under matcher. Därefter ska jag betygsätta mig själv efter varje match och skriva ner det.

Ååhhh idag kom lottningen för grupperna i sm ut också! Vill så gärna vara med!! Har inte vart på nån uttagning än men ska vara det snart nån gång. Så jävla hård konkurrans bara... men vill verkligen komma med. Fatta va kul och möta typ alla man känner och se på deras matcher och så :D


Hoppas verkligen jag kommer me, så jävla roligt ju! Samma grupp som gästrikland, vilket betyder Conne, Emelie, Josefin Wallberg och Karin;) Och självklart Jennifer som då kommit tillbaka efter sin skada :D Det är inte förns i april som det spelas, ska ligga i och träna som fan nu :D

Ska försöka sova tidigt idag me. Gick ju som det gick igår...hehe :).. är så himla sliten i benen just nu. Tore tyckte vi verkade sega i benen idag så därför skulle vi ta i och springa ännu mer. Körde även evighetsstafett och idioten som avslut på träningen. Måste sova för att vila upp sig någorlunda till på söndag då vi har bortamatch mot Boden -.- Ska alltså gå upp runt 7 och åka buss i typ fyra timmar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men va, jag då? :(((((((( åh jag är bortglömd som innebandyspelare

2010-01-24 @ 19:16:08
URL: http://jennifercliffoord.blogg.se/
Postat av: Carro

Självklart du också Jennifer!!!! Förlåt du är ju såklart tillbaka då! Du är absolut inte bortglömd som innebandyspelare! Du kommer äga oss alla när du e tillbaka, jag lovar!:)

2010-01-25 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0