Storstädning på elevhemmet inför uttagningarna!

Just nu sitter jag i mitt rum och kollar på Paradise Hotel. Kände för att bara stänga in mig ett tag. Har varit hemma från skolan och träningen idag, mådde inte så bra när jag vaknade i morse. Sov till typ tolv nåntint, sen har jag faktiskt städat rummet plus rensat min lådor och gjort lite plugg.

De andra kom tillbaka efter träningen runt halv sju kanske och Evelina tog min matlåda så jag fick också mat :D Emelies pappa kom upp idag så det var ute och åt på restaurang, vilket även Conne och Evelina har gjort med sina pappor förra veckan. Klart man blir lite avundsjuk...:(

Onsdag och torsdag kommer det vara uttagningar för 94:a killarna som ska börja här nästa termin. Det betyder att vi måste köra storstädning på elevhemmet. Vi har alla hjälpts åt att städa hela kvällen. Vi har torkat bänkar, skurat golv, diskat, damsugit fixat till de tomma rummen och a, storstädat helt enkelt. Så fan om ni 94:or inte e nöjda nu asså :D haha :)

Känner mig bättre nu iaf :) Kommer gå till skolan imorn och va me på styrkan på morgonen :)

Här kommer lite fina bilder från städningen ;)

           



Hahha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0