Girlnightchill!!!!

Helt lugnt att gå upp i morse ändå, trots pulkaåkningen igår;) Skönt att man inte började förns tjugo i elva iaf. Hade då träning där vi rigare skulle möta idrottsprogrammet, bla. sofia och några :) Men jag fick inte möta dom nee... för vi var en tjej för mkt och en kille för lite, så jag fick spela med killarna... Från början ville jag typ inte egentligen, men sen vare faktiskt kul ändå :) Peter e så grym för han har verkligen en tanke med allt. Han tyckte jag skulle träna på att vara snabbare i hörnen och direkt vända bort och inte stå kvar och fibbla med bollen. Därför passade det ju bra at tjag gick över så jag kunde träna på det eftersom att det var snabbare spel med killarna. Gick faktiskt helt okej :D

Chill fredag idag ändå. Hade bara läxförhör i kemi efter som gick bra. Sen stack jag Empan och Evelina till stan och fynda lite ;) Köpte en jättefin ring, även fast jag fick ringar igår. Tänkte att jag kunde ha flera på mig smtidigt ;) Sen köpte jag en tröja på Monki också :) Innan man åker hem måste man ja köpa subwaykakor ;D

     


Ikväll ska jag Conne och Empan ha girlnigtchill! Hahah eftersom att flu, jennifer, evelina och timpan ska ut och åka sopsäck igen, och kakan e uppe hos...., bestämde Cornelia att vi skulle chilla framför tv:n och alla skulle ha rosa t-shirt och svarta leggings... även hon har sina skumma idéer ;)  ( men nu har hon tydligen svikit oss med det :/ vad ska man sägaa.... )hahahhah :D

   

Rosa t-shirts vet jag inte om det blev.... men shorts, t-shirt, täcken, kuddar och ljus blev det :D


byyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! 


                                                                                                                                         Rudd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0