Hur öppnar man en frys på bästa sätt...?

Tjenna! Kan aldrig sluta säga det ordet. Det liksom bara kommer om nån säger hej!

Ännu en lördag i Umeå. Idag gick man väl upp runt halv ett ;P Vi gick och la oss efter filmen igår som slutade runt ett så så sent blev det ändå inte.  Fick börja dagen med att torka upp min foundation som jag tappade i handfatet igår!!!!200 spänn bara boooort!!!!!!!!


  


Efter frukostlunchen som idag blev falukorv och makaroner, skyndade jag mig in i duschen innan jag Emelie och Conne drog till stan runt 3. Egentligen skulle vi åka och kolla på innebandy, Dalen - Pixbo, vilket vi gjorde också men vi tog en tidigare buss för att hinna kolla lite i stan innan. Jag köpte ju grejer igår så det blev inget idag, men Conne hitta en fin skjorta och empan ett grymt fint skärp som jag kommer få låna om hon får låna mitt skärp som jag fick av Jennifer i julklapp/födelsedagspresent (synns lite på en tidigare bild).

Dalen vann matchen med 10-7. Kul att kolla faktiskt, Pixbo bjöd till och med på ett zorromål, Oooooo! Efter matchen köpte vi mat till kvällen vilket blev kyckling och kroketter (ovanligt). Jag, Conne och Emelie skulle göra maten tillsammans och fyndade faktiskt på 44 kr var :O Blev till och med massa kyckling över till var och en;) hahah :D

Efter en ortoligt god middag med bea och mjölk till, kollade vi på Notting hill i empans rum. Asså hade sett den tidigare men kom tydligen inte ihåg ett skit. Den var grymt bra iaf :)

Nu hör jag att det är sopsäcksåkning pågång igen! :O Jag ska ladda inför matchen imorn mot Uppsala, på Musköten kl 4 ;) Goodnaaatt!!!!

          

Ja va hände där Emelie ? ;)
(Klicka för större bild)

Måste bara säga GRATTIS TILL LIMPAN SOM NU OCKSÅ ÄR 17 ÅR! :D Grattis Hanna som också fyllde år idag :D 


Kommentarer
Postat av: Linn

naaaw!:D:D om ett år ska du och jag ut på krogen:D puss<33

2010-01-17 @ 01:27:15
Postat av: Carro

Hahha ja det ska vi :D från vaggan till graven! puss <33

2010-01-17 @ 10:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0