Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig! ;)

ne ibland blir saker och ting inte riiktigt som man tänkt sig... från början......;)
 
Det sista jag skrev i inlägget igår var ju att vi skulle sett bio egentligen...blev det så?... nej ;)
Sen var tanken att vi ist skulle kolla på en skräckis och en vanlig i empans rum...blev det så?... näääej! ;)
Tio min innan bussen skulle gå bestämde vi oss (jag, Karin och Emelie), för att åka till Max och se film ist xD Han var helt ensam i sin lägenhet och vi tyckte lite synd om honom där;P Tänkte överraska först men riktigt så blev det inte. Hur som helst gick vi först av i stan och köpte godis, läsk och hyrde en film. Hahha man såg hur glad han blev när vi kom... sen om det var för att vi kom eller för att vi hade godis med oss det vet jag inte ;D

(Fördel med att bo själv: Man behöver inte planera, det är bara att dra iväg när man känner för det och komma tillbaka när man kommer tillbaka;) )



Hahhaha, kom ihåg att man aldrig får mobba Max Mogwaij! xD



Måste säga att det var Emelie och Karra som valde filmen.... kaanske inte den bästa man sett ;) Skulle va läskig men blev mer som en komedi enligt max eftersom att det var japaner som pratade japanska ;P Vi bytte film och kollade på taken ist. Den e faktiskt riktigt bra, har sett den innan med Jennifer, Elin och Matilda :)

Idag har man inte gjort så jätte mkt. Snart ska vi tjejer dra till stan och kolla bio iaf :) Nu vet vi att vi får platser.. riktigt skönt ;) Fick även biokort av mormor som skulle kommit när jag fyllde år men kom igår.. perfekt ju :)



Blir tidigt ikväll eftersom att vi ska åka buss till Boden imorn och spela match ;) Nu ska jag testa empans saltvattenspray... tjaaoooo!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0