Rödbetor eller röbetter?

Tjuu!! Nån tkr jag e seg på att uppdatera... nämner inga namn...." host" Jossi" host"

Chillade igenom de först två lektionerna där vi inte gjorde så mkt, svenska och psykologi. Nästa svenska ska vi börja kolla film " låt den rette komma in" aom vi läste förut. Chill att man redan har sett den ;)

Efter lunch vare lite mer tänkande... matte, fysik och kemi efter varann ;) Men det var inte så svårt idag så det var lugnt :)

Man kan säga att det kändes liite i benen efter igår. Hade träningsverk i typ vaderna och insida lår. Men körde på som vanligt på träningen ändå :) Träningen var ganska lik den i måndags bara det att vi ändrade en övning lite. Körde alltså tvåmål på slutet och det gick riktigt bra med tanke på att man var seg i benen, alla körde på med högt tempo ändå;) Efter träningen gick jag och Emelie och körde lite brutalbänk också. Klarade faktiskt fler idag än igår :D det går framåt!

Hahha sen vi skulle handla efter träningen:
- Åh va gott med röbetter!!
- Ursäkta vad sa du?!!?
- Vadå, röbetter..?
- HAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Emelie och Cornelia trodde altså att jag skojade när jag uttalade det röbetter xD Bara för att dem uttalar det rödbetor! Hur fult låter inte det ;P

Ska faktiskt försöka sova nu. Ska man orka med dagarna är det en fördel att gå och lägga sig hyfsat i tid iaf! Så godnatt alla glaaaddaaaa :D <333333




Det finns inge godare än mjöööööölk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0