Hade jättekul på Gotland med alla!

Tjennaaa!! Jaa Conne jag vet .. det var ett tag sen men har ju vart på Goooootland i typ en vecka ;)

Det var huur kul som helst!!!! Och huur varmt som helst.. asså har aldrig svettats så mkt i hela mitt liv.. asså tröja var helt blöt och man kunde vrida ur sporttoppen.. jag skojar inte! Men som tur var var det lika för alla! hahahh

Ne men det har faktiskt varit jättekul på Gotland med alla. Vi var både killar och tjejer födda 93 och 92. Vi har fått gå upp vid sju varje morgon och haft ungefär tre pass om dagen och lite föreläsningar. Man kände vekligen att det gav något.. det var bara nya övningar och väldigt mkt teknik. Det var mycket drbbla konor och öva finter och så.. precis det som jag tycker e kul :D Sen har vi även fått bada både på stranden och i vattenlandet Kneippbyn. Så ni som tacka nej för det här lägret, ni borde ångra er! ;D ..conneeeeee, emelieeeeeeeeeee, kariiiiin, amandaaaaaaaaaa, hilliiii, pontuuuusss och alla ni andra ;)



hahah vårat lagfoto mitt i träningen ;)




I bilen på väg att se killarnas match!



Ääh.... jaa vi försökte iaf göra en pyramid framför Visbymuren ;)


Man var ju ganska trött när man kom hem. Kom hem i fredags oc åkte nästan direkt till fam Ternvall på middag. Idag var ju också på lägret så vi typ satte på¨en film och somnade halft till den.

Var med Jennifer igår och chillade och sen på kvällen var jag och Daniel själva hemma och gjorde mat och så :)Men idag kom man igång med träningen igen. Har kört gymstyrka plus lite extrasaker för armarna. Så hoppas faktiskt på träningsvärk imorn så jag vet att det har gett något ;)

Jag och Felicia har målat huset idag ;) Neeej inte hela såklart men vi har kommit en bra bit på vägen ;)



Sötis Flis :)



Hehhe fin närbild på mig där.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0