Lite fiina bilder från tjejmiddag!

Tjooo!!

Just nu sitter jag och kollar baksmällan med mamam och pappa :) Det här e tredje gången på typ några dagar för jag har sett den med flis och leo och så också ;P Men snart kmr väl Daniel seg som han e.....

Har chillat med Jennifer vid poolen idag, riktigt trevligt! Vi åt vofflor till lunch, mmmmmmmmmmmmmva gott det var. Asså ni måste testa at tha citron och socker på nån gång, asgott verkligen! Funkar bra på pannkakor också :)

Har även målat huset med flis, vi har kommit en bra bit nu, lite mer än halva huset kvar bara ;) Kl sex var det fotbollsträning och den här gången var Jennypenny mee, wieee :) Det var askul den här gången också :) Och sen sprang jag faktiskt hem ;) Lr jag körde intervaller typ men ändå :)

Bjuder på lite bilder från en trevlig tjejmiddag hos Jennifeeer för ett tag sen! :)




Majsi och jag <3



Jag, Elin, Jessica, Hanna<3



Jessica, Emelie, Jennifer, Elin och jag<3



Jag pressar vitlök ;)



Emelie, jag och Jessica<3



<3

Ha en trevlig kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0