Toy Story!!

Tjenna!!

Och soolen fortsätter att vara framme idag igen.. såååå sköönt. Dock lite molningt idag också men skönt ändå :) Daniel kom och sov hos mig igår och vi kollade på Toy Story ;) Det har ju kommit en trea nu så vi måste gå igenom ettan och tvåan först. Tyckte den var asbra när jag var liten (iofs gillar jag typ alla disneyfilmer;)) och tyckte faktiskt den var bra nu också. Disney filmer kan man se hur många gånger som helst, jag lovar!

Har solat och badat lite idag me. Sprang lite tidigare idag, redan vid tre hade jag löparskorna på mig och var hemma en timme senare. Körde lite intervaller och core när jag kom hem. Känns sååå skönt när man har gjort det. Slängde mig dessutom i poolen direkt efter! :)

Ska på fotbollsträning se också, den e kl 18. Sen ska jag vara med min älskling:)

Saknar faktiskt mina tjejer också, alla e på landet och jobbar typ :/ Men imorn får jag träffa Matilda och Jennifer iaf :D Sen åker ju jag till gotland på innebandyläger på söndag ;P

Ne nu ska jag ut och ta in den sista solen innan träning, tjooooooo!!!!


Om ni vill veta så blev det plätter till lunch idag också ;P hihiiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0