Lite fotboll, lite bio och lite film!

Tjenna!

Vi har nyss vart och kollat bio jag, Josse, Emelie, Conne och Anna. Såg dear John, den var väl bra :) Hahha orkar inte berätta, men ni får väl kolla på den om ni vill veta mer ;)

Idag har vi även vart och spelat fotboll på konstgräsplanen några stycken. Det e asskönt att bara kunna dra ut så har man planen en min ifrån elevhemmet ;) Bel även en asgod middag för mig idag. Jag gav mig på ett recept som jag fått av pappa, typ en kycklinggryta med curry och så. Asså den bilden jag la ut på min förra "gryta", den kan man inte ens kalla för gryta om man smakar den som jag gjorde nu. Mycket bättre färg den här gången ;) Den blev dock lite tjock... men då vet jag att jag ska tänka på det till nästa gång ;)

Nu ska vi koll afilm hos Empan igen. Jag vet... vi har nyss vart på bio.. men Emelie har tjatat om den där "Hjältehunden i New York" i tusen år och sagt att det är den sorgligaste hon sett... så nu ska vi se den så får vi se om den e så bra som hon säger lr inte ;)


Kommentarer
Postat av: Ljung

säg inte att det var Hachi ni såg? :O

2010-06-08 @ 00:50:29
Postat av: Carro

Tjenna Ljung, trevligt och se dig här;)



Hachi? Menar du på bion lr filmen? :P

2010-06-08 @ 18:01:11
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Ljung

Ja goddag på dig också, jo jag brukar smyga omkring här lite ibland faktiskt. Livet ute i skogen har sina baksidor ibland ;) hund filmen ni såg menade jag :)

2010-06-09 @ 01:15:26
Postat av: Carro

Hahah okej, låter fint ;)



aha, hahha men filmen hette "Hjältehunden i New York"... ingen Hachi där inte ;P hahha :)

2010-06-09 @ 23:40:55
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Ljung

aah okeej kan lova att jag aldrig gråtit så mycket någonsin som när jag såg "Hachi" HELT INSANE det slutade bara aldrig :O

2010-06-12 @ 00:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0