Sista dagen på jobbet, imorn blir det Daniels land!

Hallo alla glada!

Idag var det min sista dag på jobbet för den här gången. Han klart med det jag skulle så det känns verkligen jättebra. Självklart har det varit jobbit att gå upp så tidigt att jobba men det har ändå vart ganska kul också. Kankse inte så mkt när man sitter själv men när man får prata med alla andra och så också :) Så jag lämnar ESSVE för den här gången med ett léende:) hihhi

Var äve på lite Athleticauppdrag idag och det gick ju bra. Satt även och fixade lite med det när jag kom hem och sen väntade en goood grillad middag :) Och vet ni.... sen fick jag massage av mamma!!! Hon har ju vart massör och har massagebänk och allt. Det var verkligen huuuur skönt som helst. Hade verkligen ont i hela kroppen, men nu känns det bättre :)

Nu ska jag packa lite för att åka till älsklingens land imorgon :) Vet inte hur länge jag blir där men det kommer bli asnice! :)



Här är en av de sektioner på jobbet där jag har tagit ut massa papper ur permar och sedan laggt i dessa kartonger. Sedan har jag sorterat och burit omkring allt så att man hittar lätt pland alla fakturor och liknande :)

Ne nu ska jag gå och packa, jag som e så snabb på det ;) hihhi heejj dååå!! <3333333


Kommentarer
Postat av: Emelie

åå.. det ser lite.. ENFORMIGT ut det där du jobbat med.. men ja, mitt jobb är också enformigt. Jag packar örhängen i deras askar timme efter timme ;) Men snart får jag ledigt!



Vet du, jag är så glad, för imorgon skall jag första gången på innebandy träning efter min skada! :D Jag hade korsbandet av i vår sista fotbolls match förra hösten, så jag har opererats och allt, och NU först får jag börja spela igen! Men jag skippar fotbollen iår, så det inte händer något igen och satsar mer på innebandyn! :) bra va? ;)



HA DET SÅ KUL DIT DU SKALL TILL DIN POJKVÄN! :) Kram!

2010-06-30 @ 22:00:23
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja det var ganska enformigt men så e det flesta sommarjobben så man sk ainte klaga :) Aha okej, jaa va skönt :)



Ne ska du, gud va kul :D Åh stackare, korsbandsskador är inte att leka med. Känner andra som också dragit korsbandet och inte vart tillbaka på jättelänge :( Men det är riktigt starkt att kunna komma tillbaka efter en sådan skada!! Så kul att du är tillbaka :)



Låter som en bra idé att bara köra innebandy till att börja med, hoppas det går bra :)



Tack, jag hade det jättebra :)

2010-07-06 @ 14:04:39
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0