Klädutprovning och foto med Athletica!

Hallooo!!!

Jobbade igår med men var faktiskt ledig idag. Det var halvdag på jobbet så jag kännde att jag hellre stannade hemma och sov ut lite ( iaf till halv 9), för jag tror jag behövde det. Har typ somnat i bilen till och från jobbet... ;P
Vi körde även fys igår med Hässelby. Vi sprang en variant av cooper men istället för att springa 3000m på så bra tid som möjligt skulle vi springa så långt vi kunde på 12min. Och jag var helt slut i kroppen, har verkligen inte sovit mycket senaste tiden. Gick väl bra ändå men inte om man jämför med var jag klarat tidigare.  Var ute och sprang idag med när jag kom hem men kände att mina ben nog ska vila iaf en dag nu:)

Men det var inte det roligaste jag gjort idag. Åkte nämligen in till stan idag vid fyra med pappa för att träffa två från Z-Athletica. Dom kom med två stora väskor med kläder som jag skulle prova och ge feedback på. Fick prova t-shirtar, träningsoveraller, shorts och lite sånt. Berättade även vad som var bra, vad som skulle ändras och hur dom skulle kunna se ut för att fler folk skulle vilja använda dem. Har nu tagit med mig kläderna hem så om jag kommer på någonting mer jag vill ändra på så ska jag maila dem om det. Var även först i världen med att prova en av deras hoodie :D

Efter jag hade provat allt åkte vi till Hagaparken för att ta lite foton. Fick ställa upp mig på gräsplätten i olika positioner med overallerna och klubba. Tog även några "in action bilder" då jag fick springa och skjuta med boll. (Råka dock träffa en av fotograferna TVÅ gånger...) men det gick bra :) Sen filmade dem även lite när jag zorrade. Det tog typ fyra timmar totalt, men det var askul ;)







Lite fotografering i Hagaparken!

Juste, glömde säga att Flis slingade mitt hår igår. Det blev väl bra förutom själva luggen lr vad man ska säga, den blev jäääääätteblond :O Det vart inte precis som jag tänkt mig men med lite sol på håret kommer det väl att jämna ut sig :)

Imorgon blir det till att åka till Ingarö med familjen. Och då menar jag Daniel och Crippe också! Ska bli askul :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

glad midsommar på dej! :)



var och testade typ liknande tränings grejjer idag! det var verkligen jättekul! Man märker att man gjort någonting efteråt :)

2010-06-25 @ 15:45:25
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack detsamam :) lite efter.. ;P



Aha var du :) Vad var det för märke då ?:) Ja det var verkligen kul, och man hjälper ju dem samtidigt :)



2010-06-27 @ 21:22:08
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Emelie

jaa tack! :)



alltså jag drog typ en egen "påhittad" träning för mej själv ;) så jag hade lite snabbhet och lite styrke träning och sen lite längre sträckor.. Men måste skriva upp på något papper eller nått om jag skall göra exakt en av de träningarna du har skrivit upp här.. Haha (; Men det måste jag väl pröva på ennu!



Fram med papper och penna bara! :)

2010-06-28 @ 16:20:44
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Aha du menar så, tror jag förstod lite fel först ;P



Aha okej :) Ja men det e klart det e roligare att träna när man själv får bestämma vad man ska göra ;) Ja men det får du gärna göra, kan ju vara akul att testa något annat också :)

2010-06-28 @ 23:09:38
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Emelie

jaa, jag började lite fundera då du hade svarat sådär men.. ;) ingen fara! nu förstod du iaf :D



japp, det är roligt att testa sej själv.. att man själv bestämmer träningen och kör det man orkar! Men såklart är det ju väldigt bra att vara på träningar också där någon säger vad man skall göra och man måste göra det fast man kanske inte riktigt skulle vilja ;) hehe :)

2010-06-29 @ 17:37:27
URL: http://mimsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0