Vad händer i sommar?


Åh vi var och kollade på balen idag också. De som går ut trean nu hade bal och det var för alla skolor i Umeå. Vi kollade och fotade alla rigare.. såå fina de var :) Hemma hade vi bal redan i 9:an, så jag har redan gått på bal en gång faktiskt. Vem vet, det kanska blir en till sen då.


Okej, vad händer i sommar då?? Har väl inte så mkt planerat. Jag ska iaf till största delen bara vara hemma i järfälla med alla kära vänner, med familj och pojkvän :) Sen blir det även av att åka till Gotland på innebandyelitläger. Ska inte säga att jag vet så jätte mycket om det än men det är iaf sveriges bästa instruktörer som kommer att träna oss 2-3 pass om dagen i en vecka. De som är med och tränar är både killaj och tjejer födda 93 och 92, då de valt ut några från olika distrikt. Låter iaf askul, då får man spela mkt innebandy och så har man ju även tid utanför planen till att bada och så :) Vet att bl.a. Ida Ternvall, Amanda Mellberg och Therese Andersson från sthlm-stadslag ska dit och Josefin Hofmeijer från RIG. Sen har jag hört att några härifrån och från sandviken fått förfrågan men de ska typ inte dit.. krockar typ med annat. Men det ser jag fram emot iaf :)

Sen blir det väl till att vara på landställena också, Ingarö och Utö :) Så hoppas jag på nått sommarjobb iaf. Vi får se, jobbar fortfarande på det ;)




Snart får jag bada i min pool :D




jag och syster förra sommaren :) Känns som att man har lite att jobba på just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0