En typ jäääätte lång dag, vill bara soooova!!!!!

Tja, tja!


aah vilken lång dag det här har varit. Har bara velat gå hem och sova hela dan. Var typ död efter matten, men nej då ska vi ha två lektioner till... kemi och fysik ;)

Hade ingen träning idag iaf. Direkt när jag kom hem, runt halv fem, gick jag och la mig och sov till halv 7. Det behövdes kan jag säga! Har väl mått bättre.. hade feber igår innan jag gick och la mig och var fortfarande varm i morse men gick till skolan ändå... pallar inte ta igen massa skit.

Ahh, cooper imorn också. Frågade Peter igår om jag fick springa med killarna och det tyckte han att jag kunde göra. Har inte bestämt mig än men det kan bli så!

Nu ska jag typ plugga till RIG-provet som jag ska ha på fredag. Det handlar om träningslära, typ varför vi tränar som vi gör, vad tanken e osv.

Hahah satt nyss och åt i köket och då höll jennifer i en liten "gissa låten" tävling för oss andra. Hon typ nynnade på en barnlåt och så skulle vi säga vilken det var. Försten till fem vann. Och vem tror ni vann? Jennifer och Matilda har nog redan svaret :P Joo jaag.. hiihih... barnlåtar 4 ever lr hur Flis! ;) Måste bara säga att jag älskar barnlåtar, men framförallt tecknade filmer ;) Tröttnar aldrig! Hehhe Evelina var ganska nära på att vinna hon me.. eller vad säger du ? :P Hihi, ibland är det tur att man har domaren på sin sida ;) Men tror du gillar mig ändå.. :)



Naaw :')



Ne nu måste jag plugga, hejdå så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0