Flyger hem för påsklov nu!!!! :D

Ännu en gång sitter man på den här flygplatsen uppe i Umeå. Det ät inte direkt den första och lär inte va den sista heller.


Blev ganska sent igår, kom inte i säng förns vid två... :/  Hade cooper igår bland annat. Problemet var bara att jag tydligen bara sprang 14 varv, alltså ett varv förlite.... hmmm... hu är det med matten Torbjörn? Fick tiden 11.11 så hade ändå inte slagit mit pers som e 11.42. Får ta det nästa gång ist... kanske ;P Har en testomgång till innan sommaren.

Fick faktiskt mvg på min uppsats i svenska också ;) Se däär!!! Jag berättade ju förut att hon var så petig med betygen, och det e hon också... jag e inte direkt ensam om att tycka det heller. Men nu kunde hon minsann inte hitta några fel så det kändes bra.

Idag hade vi styrka med Hans på morgonen. Vi fick bland annat lära oss att tappa en stång med tunga vikter på. Vi håller på att lära oss lyftteknik men då måste man tydligen lära sigg att kunna släppa stången om det blir för tungt och man får panik. Hahah det var typ läskigt först, det lät ju asmkt och stången vägde typ 70-80 kg. Men nu vet jag hur jag sk göra om jag får panik i gymmet ;)

hade kemiprov idag också. Det var inte alls så svårt som man trodde. Jag kom liksom på att jag kunde ganska mkt ändå... så det var ju bra det me ;)

Nu har jag precis ätit en kall matlåda med en liten plastsked ;) När jag typ har tre tuggor kvar säger pappa på fb " Gå och ät nått gott jag bjuder!" hehhe tack men nu e jag mätt!  Får se om jag får i mig nått innan flyget går. Landar vid åtta sen är det bara att åka direkt till träningen så det blir ju inte mer mat förns tio ikväll.

Träning tsm med pojkar 93 ikväll sen efter det kommer Daniel till mig :D heej då allt umefolk...ha det så bra, vi ses efter påsk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0