Fotboll i korridoren!!!

tjuuuuuueeeeeeeeee!!

Ää aa.. har typ tänkt plugga hela dan men njaa... har inte riktigt blivit så. Tog fram blocket nu men... fatta ingenting.. eller rättare sagt nu e jag för trött för att ens orka kolla på det ordentligt. Hoppas jag e på bättre plugghumör imorn helt enkelt.. annars går det inge bra!

annars har det vart rätt chill idag. Mest snack typ, sen drog jag till matbiten och åt pizza med Max och Felix. Orkade inte göra nån middag idag.

Nu ska jag typ sova faktiskt. Tagga cooper själv imorn då -.- lr ne några till ska springa tror jag. Tror det e Jennifer, Amanda och Sandra. får se imorn helt enkelt. Frågan e ju om jag orkar ligga på samma tid som vanligt. Klart jag måste försöka men... a vi får se... känner mig typ asseg.



Blev lite fotboll i korridoren idag också. Har man inga konor så får man ta vad man har. Fick lust att dribbla lite.. har ju typ tappat det. Asså fan vad jag ska träna fotboll i sommar. Ska bli lika bra som jag var innan jag "slutade". Eller ne jag har inte slutat jag lovar, kommer inte göra det heller!!!!!!!!!



Aaah kom nyss på att tvätten ligger i tvättmaskinen. Som vanliiiiigt. Aja ska ta upp den nu, sen ringa Daniel sen sova! Godnatt alla glada :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0