God middag och film igår! Idag....

Godmorgon.. eller nått ;)

Middan blev asgod igår, även om det blev liite mkt. Men åt upp det det gjorde vi;) Kyckling krocketter och bea!!


hade lite besök av några icke elevhemsrigare igår. Först kollade vi lite på fotboll uppe i allrummet sen blev det typ en och en halv film i empans rum. Först madagaskar 2 sen halva monster vs. eiliens... mina filmer det ;)

Har precis ätit frukost.. köttbullar och makaroner (Connes typ favoritmat.. eller så orkar hon aldrig laga något annat;) ). Det var faktiskt ett tag sen jag åt det iaf.

Ja vad händer annars idag då.. mm inte mkt. Ska kanske börja packa lite tills jag ska åka hem som jag ska göra på tisdag kvääll ;) Ska bli riktigt skönt att komma hem faktiskt!!! Jaa.. sen får vi se.. har prov på tisdag också så ska väl kanske kolla lite på det.

Ha det bra sålängeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Kommentarer
Postat av: coooorniiiiiiiiie

ööööööj carro! jag orkar visst göra mer, bara det att makaroner och köttbullar är godare än allt anant ;)

2010-03-28 @ 18:08:41
URL: http://cfjellstedt.blogg.se/
Postat av: Carro

aa vi säger så conne ;)din chillare.....;)

2010-03-28 @ 22:33:27
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0