Inget cooper för mig idag!

Blev inget cooper för mig idag... hade ju tänkt att springa med killarna men bestämde mig för att inte springa alls. Hade feber igår kväll också och mådde inte jättebra i morse heller så kände att det bara skulle vara ovärt att springa idag. Blir förmodligen nästa vecka istället. Tråkigt att jag inte kunde göra det idag,idag var ju alla med och sprang på samma gång, både ettor tvåor och treor. Annars brukar vi springa ettorna för sig och då blir det ju färre som springer. Det e lättare när  det e flera tycker jag.

Fick en komentar av Odain när jag skulle gå och kolla på när dom sprang: " Carro varför ser du så less ut?".
Ja om man e halft sjuk, e trött på skolan, saknar pojkvännen och det e en halv vecka kvar till påsklov då har man rätt att vara less för en gångs skull!

Har inte haft nån skola idag men har suttit och lyssnat på en föreläsning om utvecklingsstörda i aulan till två ungefär. I början var det väl lite segt men i slutet var det asbra. Asså ni som drog efter halva ni missa något! Det var en tjej som satt i rullstol och var 39 år som berättade om hennes liv och att man kunde leva livet ven fast man var handikappad. Hon började med att berätta om när hon föddes och sedan att hon hade haft en rolig skoltid med kompisar osv. Hon var iaf asskön!! Asså på sättet hon berättade allt, med miner och ljudeffekter och immitationer och allt var det var. Så jävla skön asså jag skrattade så jag grät! Alla skratade. Det låter kanske fel men det var det som var meningen, hon berättade ju så att det skulle vara kul. Hahha kommer fortfarande ihåg vissa saker hon sa... kan berätta om nån vill veta.. asså a.. hahha!

Nu blir det mer rigplugg, lr det blev väl inte så mkt igår direkt men det kommer nu! Sees! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0