Jaa gissa vad jag gör nu....

Jaa gissa vad jag gör nu ..??? Jo jag sitter heeelt själv i ett kemiklassrum och gör typ ingenting. Ni undrar säkert varför ...


Idag är ju en sån dag som vi mest brukar chilla omkring på. Det är på torsdagar vi har hål i tre timmar och brukar gå runt lite i stan och så. Men inte idag inte! Idag var vi faktiskt me och gymmade ;) Sedär, som Jossi brukar säga;P Ja vi hade lust att köra lite styrka helt enkelt så vi körde på me dlite vad vi kände för. Brutalbänken, totalen och någr andra ben- och armövningar. Vi var ju i skolans gym så det finns ganksa mång maskiner att välja på:)

Efter det var det en föreläsning i aulan om typ mobbing och så. Och nu har vi precis fått tillbaka våra kemiprov som vi gjorde i tisdags. fick 20/21. Så det var nice:)

Jo, nu till varför jag sitter här. Vi fick sluta direkt efter att vi hade fått tillbaka proven och min buss går inte förns 15.35 :/ Precis. Så istället för att stå ute och frysa tänkte jag liksom att jag kunde sitta här och blogga lite ;) Eller a, det var väl Jossi som tyckte det ;)

Flyget gå 17.10 till bromma så kommer va i sthlm runt kvart över sex. Sen träning vid 7 nån gång ;)



Ja såhär ser det ut på Nolia just nu. Syns kanske inte så mycket men om ni kolllar upp i taket ser ni att de där gråa hänger ner lite. Det ser mycket värre ut i verkligheten. Vi får fortfarande inte träna där men dom har sagt att de ska vara klara till efter sportlover.... hmm.. vi får se hur det blir med det.

Ne nu ska jag gå snart, kanske blir nått mer inlägg innan flyget ;P Heej så längee!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0